الأربعاء، 3 يونيو 2009

مجاهد ریگی (الله یحفظه)


بسم الله الرحمن الرحیم


من به جوانان مومن و غیور و سلحشور بلوچستان می گویم که رژیم و ایادیش و مزدوران زابلی در فکرجنگی شدید علیه ملت مظلوم هستند و نیاز است که جوانان آموزشهای جنگی را فراگیرند و خود را برای مقابله با رژیم آماده نمایند و جنبش بر خود لازم می داند که جوانان را آموزش دهد لذا جوانان هرچه زودتر به صفوف مبارزان ملحق شوند تا برای نبرد آماده شوند.
رژیم تهاجمی گسترده علیه مردم عادی بلوچستان آغاز کرده است و هزاران جوان بلوچ و سنی در زندانهای رژیم به سر می برند و در چنین وضعیتی خداوند به ما اجازه می دهد که جهت تقابل با رژیم اشغالگرانی که سرزمین بلوچستان را تصرف کرده و رژیم را در جنگ همراهی می کنند را هدف قرار دهیم تا رژیم بداند که این چنین با جنایت و کشتار و اعدام نمی تواند به اهداف شوم خود برسد. الله تعالی می فرماید: فمن اعتدي عليكم فاعتدوا عليه بمثل ما اعتدي عليكم واتقوا الله واعلموا ان الله مع المتقين.
ترجمه : پس هر كس بر شما تعدى كرد همان گونه كه بر شما تعدى كرده بر او تعدى كنيد و از خدا پروا بداريد و بدانيد كه خدا با تقواپيشگان است.
هنگامی که رژیم و ایادیش حرمتها را شکستند و مساجد را هتک حرمت کردند و ملت مظلوم را هدف قرار دادند و جوانان بی گناه را به جرم سنی بودن و بلوچ بودن اعدام کردند دیگر برای ما چه مانده است جز اینکه بر خود بمب ببندیم و به متجاوزان بگوئیم ما زندگی خود را فدای دین و دفاع از مردم می کنیم.
الله تعالی مومنین را مورد خطاب قرار داده و می فرماید: وما لكم لا تقاتلون في سبيل الله والمستضعفين من الرجال والنساء والولدان الذين يقولون ربنا اخرجنا من هذه القريه الظالم اهلها واجعل لنا من لدنك وليا واجعل لنا من لدنك نصيرا
ترجمه : و چرا شما در راه خدا ( و در راه نجات)مردان و زنان و کودکان مستضعف نمی جنگید همانان كه مى‏گويند پروردگارا ما را ز اين شهرى كه مردمش ستم‏ پيشه‏اند بيرون ببر و از جانب خود براى ما سرپرستى قرار ده و از نزد خويش ياورى براى ما تعيين فرما
در آخر شهادت جوانان مظلوم بلوچ و اعدام ناجوانمردانه سه جوان بلوچ را محضر ملت بلوچ و جامعه اهلسنت و خانواده شهداء تسلیت می گویم و شهادت جوان مومن و سلحشور شهید حافظ عبدالخالق ملازهی را تبریک می گویم و درود می فرستم بر روح تمامی شهدای اهلسنت و بلوچستان و برای همه از درگاه الله درجات بلند آرزو دارم.
(امیر )عبدالمالک بلوچ
رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران

هناك تعليقان (2):

  1. بسم الله الرحمن الرحيم
    با عرض سلام و صلوات بر محمد و خاندان پاك و ياران وفادار و صدّيق آن حضرت .
    جناب آقاي احمد عبدالله برادر عزيزم نمي دانم روي چه حسابي به آنچه كه در وبلاگم نوشته بودم گفتي مزخرفات چيست ؟ اگر منظورتان بسم الرب الانبياء يا بسم الرب الفاطمه هست خوب اينها اصلاً چيزي نيست كه بخواهيم شرك به حساب بياوريم چون اگر دقّت كنيد بنده گفتم بسم الربّ يعني بنام خداوند بخشنده ي مهربان و بعد از آن نام محبوب ترين آفريده اش را آوردم . پس اين شرك نيست بهتر است بجاي آنكه با هم دشمني كنيم و تيشه به ريشه ي يكديگر بزنيم بياييم ببينيم آنهمه زحماتي كه رسول خداوند كشيد تا آنچه را كه خداوند فرموده اجرا كنيم چيست ؟ و كداميك از آنها را اعمال كرده ايم . اگر فكر مي كنيد كه با كشتن شيعيان به بهشت مي رويد نزد خداوند و رسولش سخت در اشتباهيد همچنانكه آنانكه فكر مي كنند با كشتن سنِّي ها به بهشت مي روند نزد خداوند و رسولش بازهم اين اشتباه است. چرا بايد چشم را بر حقايق ببنديم و به يكسري مزخرفات و هجويات گوش دهيم مگر ما قرآن نداريم ، مگر ما خداوند را نداريم پس اين همه قتل و آدم كشي را براي چه براه مي اندازيم ؟ چه اسامه بن لادن و چه ديگران من به جرأت مي گويم كه فكر بيهوده و باطلي است كه اگر بكشي مستقيم به جت به بهشت مي روي در صف اوّل قرار مي گيري . آخر اين حرفها چيه خداوند به انسان عقل داده است .
    در كجا خداوند گفته است هر كس ديگري را بكشد يكراست به بهشت مي آيد؟ چرا نمي خواهيم به حرف بزرگان دينمان گوش دهيم بابا اينهايي كه به گلوي من و تو مي ريزند اين واقعّيت اسلام نيست عزيز من . واقعيّت اسلام شفقت و مهرباني و عشق ورزي و خدا پرستي است ، خودشناسي براي رسيدن به سعادت است نه اينكه اگر جهاد نكني كافري اگر انتهاري انجام ندي مرتدي يا چيزهاي ديگر . آخر عقل انسان كجا رفته . اگر فردا روزي مرديم چي جوابي داريم به خداوند بدهيم ؟ بايد به حساب خود برسيم قبل از آنكه به حسابمان رسيدگي شود و دير شده باشد .

    الله يارتان باشد.
    « اللّهم عجّل لوليك الفرج »

    ردحذف
  2. با سلام به دوست عزیزم علیرضا...

    قصدم از مزخرفات امام زمان و این چیزها بوده است
    که اصلا هیچ امام زمانی که شیعه انرا تصور میکنند نیست
    الا:
    ۱- شخصی از نسل حضرت حسن نزدیک قیامت (قبل از قیامت) ظهور می کند که در دنیا عدالت می آورد .
    ۲- نامش محمد و لقبش مهدی می باشد.
    ۳- نام پدرش عبدالله و نام مادرش (طبق یک روایتی ) آمنه می باشد.
    ۴- از آنجا که چنین شخصی هنوز مراجعه ننموده که چنین ادعایی بنماید بنا بر این هنوز متولد نشده است.
    قسمتی از احادیث وارده در این مورد را ذیلا ملاحظه فرمایید.


    حضرت علی رضی الله عنه در حالیکه به فرزندش حسن نگاه می فرمود فرمودند این فرزند من همانگونه که رسول خدا فرمودند سید و آقایی است و از نسل وی مردی متولد می شود که نامش نام پیامبر شما است و از نظر اخلاق نیز مشابه رسول خدا است .... و زمین را از عدل و داد پر می کند.

    و شما گفتید رب فلان ورب فلان
    این خیلی جالب است و هیچگونه شرک با ان داخل نشده است و من اصلا نگفتم نگو رب الانبیاء و رب الفاطمه
    بلکه تورا به ان توصیه میکنم
    و ایضا شما رو نهی میکنم از گفتن یا علی و یا عبدالقادر جیلانی و از این شرکیهایی که الان موجود است
    و هم چنین مقومت وایستادن و دفاع از دین وناموس را ایضا از جهاد میدانیم در نبرد ظالمان ویهودان و خاینان و منافقین ...

    و قتل شیعی سنی را به بهشت میبرد کاش با دلیل می امدی

    لاکن یک شیعی سنی را بقتل برساند به بهشت میرود در کتب بزرگترین مراجع شیعی موجود است و همچنین قتل انان واجب
    والله المستعان

    ردحذف